maandag 16 juni 2014

Au Milieu

Even geleden dat ik nog wat tekeningen gepost heb hier, maar ik ben dan ook wat afgeleid geraakt door Au Milieu, een mobiel pop-up festival waar ik momenteel aan meewerk. Komende zondag organiseren we een heuse fietstocht naar een groene locatie tussen Roubaix en Wevelgem. Alle elementen voor deze onvergetelijke dag vol animatie, muziek en lekkers worden per fiets vervoerd.


Of ik geen beeld wou ontwerpen? Die vraag kreeg ik op één van de eerste vergaderingen. Het idee was er al snel: een gezinnetje met een allegaartje aan materiaal op een fiets verzameld en knipogen naar zowel Frankrijk als België. En nu prijkt dit beeld op flyers, affiches en draagtassen die we aan enthousiaste deelnemers als leuk extraatje geven. Bizar hoe ik nu soms nauwelijks besef dat ik op straat aan mijn eigen ontwerp passeer, maar stiekem toch best leuk natuurlijk.



Een invulstrook voor de mensen die ook een element van Au Milieu wilden vervoeren per fiets, die hadden we ook nog nodig. Hiervoor tekende ik enkele fietsbagage-elementen en maakte er een patroonachtergrondje voor de invulstrook mee.


Deelnemen aan Au Milieu? We vertrekken zondag 22 juni om 10u30 vanuit Wevelgem. Inschrijven kan via de site, mailen naar tickets@aumilieu.eu of bellen naar 056/433 495

4 opmerkingen:

Kathleen zei

Zalige illustratie!

Anoniem zei

Super tof!! Alleen al voor die zak met jou tekening erop zou ik afkomen. Maar toch wa ver.. ;-)

Unknown zei

Is er nog een draagtas over? :-)
Fien

Ellie zei

Er zijn er nog over, Fien ;)