dinsdag 14 september 2010

And the winner is...

Een tijdje geleden deelde ik jullie mee dat ik tot één van de 3 Flair zomerblogsters gebombardeerd was. De zomer is ondertussen (volgens Flair toch) definitief voorbij en mijn 2 maandjes Lemon Lizzie-invasie op de Flairsite bijgevolg ook.

Nu was er ook een wedstrijd verbonden
aan het bloggen: één van de 3 blogsters zou met mooie prijzen gaan lopen. Ik twijfelde heel zwaar aan mijn Flairgehalte en had al mijn geld al op Man Manual (tsja) gezet, maar gisteren kreeg ik een telefoontje dat ik de gelukkige was! Een laptop, een smartphone én een camera gewonnen, alstublieft! Allemaal heel handig gerief om een volwaardige blognerd te worden. Nu, vooral een fijne erkenning voor al mijn geblablablog - blush.

Bij deze - uhuhuhum - speech: aan iedereen die een verloren moment graag eens vult met langs mijn blog passeren: merci merci merci! Feest!

Foto: sophietakespictures

4 opmerkingen:

Jana zei

Vind ik leuk.

Dorien zei

Whoeeeeehoeee! Proficiat proficiat proficiat!

Saartje Vanden Borre zei

wieha, super! daarvoor wil ne mens nog wel es flair-gehalte hebbben, toch?! :-)

Madrina zei

Amai, dikke proficiat!