donderdag 29 juli 2010

Met naald en daad

In de lagere school was ik absoluut geen fan van de naailes, maar met ouder worden, durft men nogal eens zijn mening bij te stellen, nietwaar? Ik ben nog steeds niet van de handigste, maar ik durf al eens wat meer naar naald en draad te grijpen: getuige een geborduurde eenhoorn om mijn aftandse kleerkast toch 'iets' te geven, mijn poging tot gehaakte amigurumifiguurtjes vorige winter en geborduurde uitnodigingen die een beetje doen denken aan deze kaartjes van Curious Doodles (maar helaas niet zo mooi gelukt, ik herhaal: niet van de handigste). De alternatieve poster van Gerana Plummer past ook in dit plaatje: superidee! Begint het bij jullie ook al te jeuken aan die vingers?

Bron: The Experts Agree
Bron: ShareSomeCandy

3 opmerkingen:

Madrina zei

Heel leuk gedaan. Misschien moet ik de naald en draad ook eens bovenhalen. ;-)

Ellie zei

Doen ^-^!

[Je m'appelle Sarah] zei

kewl striettalk!!:)