vrijdag 23 juli 2010

Dour, de nabeschouwing

Werken aan een normaal slaappatroon stond als laatste in rij op mijn to-do-list, maar eindelijk ben ik daar geraakt. Dus vergeef me als ik geen apart verslagje van Dour meer op mijn blog zet.

Toen ik terugkeerde had ik een 'bwa'-gevoel. Nergens echt kippenvel ervaren. Maar dat kon dan ook weer aan de hoge temperaturen liggen natuurlijk. Bij het typen van mijn reviews voor Cutting Edge (waar ik jullie graag naar doorverwijs voor een uitgebreide nabeschouwing), merkte ik dat ik toch heel wat acts gezien had die mij vier of vijf sterren waard waren. Vanwaar dan toch geen euforie achteraf? Raak ik misschien langzaamaan immuun voor goede optredens wegens overdosis doorheen de jaren? Let's hope not! Festivals forever! Op naar een avondje Lokerse Feesten en Pukkelpop!


Afijn, de top 5 (in willekeurige volgorde) van Dour 2010:
Dan Le Sac vs Scroobius Pip
Hypnotic Brass Ensemble
Chris Cunningham
Buraka Som Sistema
Vermin Twins

http://www.cuttingedge.be/specials/600-dour-festival-2010

1 opmerking:

[Je m'appelle Sarah] zei

en de fles tegen het hoofd staat nergens vermeld?