vrijdag 25 februari 2011

Jeans genie

Ik kan met de hand op het hart zeggen dat mijn kleerkast geen enkel stuk jeans bevat. Waarom? Hip teens don't wear blue jeans? Bahnee, ik ben al flink uit de tienerjaren gegroeid, maar tegelijk ook uit de jeanskledingstukken die ik vroeger nog eens aandeed. Meestal zitten jeans gewoon niet zo lekker, of vind ik het gewoon niet echt een opwindend stuk om in te investeren. Maar, misschien moet ik me toch maar terug tot het jeansdom bekeren, want tot mijn verbazing vond ik de all jeans outfits die bij Derek Lam en Céline over de catwalks passeerden de aantrekkelijkste stuks voor komende lente/zomer. Van een extreme change of mind gesproken... 't Ziet er gewoon zo lekker relax en comfortabel uit. Best toch maar een plaatsje vrijmaken in mijn kleerkast zeker?

Geen opmerkingen: