woensdag 14 oktober 2009

Watergate

Zoals beloofd mijn eerste Berlijnhotspot en ik begin meteen bij waar ik geëindigd ben: een club, meerbepaald Watergate vlak naast de Oberbaumbrücke in de wijk Kreuzberg. De waterfloor ofte lounge area bevindt zich op waterniveau, de mainfloor vind je op de eerste verdieping waar het ledplafond alle aandacht trekt. Héél sfeervolle locatie en nu en dan aardige naampjes die er achter het mengpaneel kruipen. Wij feestten erop los op Alexkid maar in de nabije toekomst staan bijvoorbeeld ook beroemde locals als Ellen Allien en Sacha Funke geprogrammeerd. Een club naar mijn hart: niet te groot, prachtlocatie, leuk interieur en vooral: geen hautain volk! Alleen jammer dat het er strikt verboden was om foto's te nemen. Niettemin: een aanrader!

http://www.water-gate.de/

Zoek je liever zelf je Berlijncitytips uit, dan kan ik je alvast de site berlin.unlike aanraden: mooie foto's en vooral bondige en eerlijke uitleg.
http://berlin.unlike.net/

Geen opmerkingen: